Καλά: Θέλω πρωτάθλημα


Όλα για το πρωτάθλημα είναι αποφασισμένος να τα δώσει ο Γιοσλάιντερ Καλά. Ο Κουβανός άσος του Ηρακλή, μίλησε για τους λόγους που τον έκαναν να πει το ναι στον «γηραιό », ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί και σε πράγματα που γνωρίζει για το ελληνικό πρωτάθλημα.

Στο ξεκίνημα των δηλώσεών του, ο Καλά, ανέφερε: «Πιστεύω ότι η μεταγραφή μου στον Ηρακλή, είναι μια πραγματικά καλή προοπτική για μένα. Μέσω της νέας μου ομάδας θα μπορέσω να γίνω καλύτερος παίκτης και να αναρριχηθώ σε πολύ υψηλό επίπεδο, όπως αυτό της ομάδας μου. Ξέρω τον Φρέντι Μπρουκς από την Κούβα, όμως όταν εγώ ξεκινούσα στην Εθνική ομάδα, εκείνος αποχωρούσε. Η σχέση μας είναι πολύ καλή και μπορώ να σας αποκαλύψω ότι είμαστε πολύ καλοί φίλοι και μιλάμε συχνά. Αυτός μαζί με τον μάνατζερ μου Τζόνοθαν Γουόλς, που διατηρούν πολύ καλή σχέση εδώ και χρόνια, ήταν αυτοί που με έκαναν να καταλάβω ότι η καλύτερη λύση για μένα είναι ο Ηρακλής».

Τι γνωρίζει όμως ο Κουβανός αθλητής για το ελληνικό πρωτάθλημα; «Ξέρω τον Χοσέ Ριβέρα, που έπαιζε στον Ολυμπιακό, τον Έβαν Πάτακ και μερικούς ακόμα παίκτες που αγωνίζονται στην Ελλάδα. Μάλιστα πήρε πληροφορίες από αυτούς για την χώρα και το πρωτάθλημα και μου είπαν τα καλύτερα! Ελπίζω να δικαιωθούν. Η ομάδα μου είναι μια από τις καλύτερες του πρωταθλήματος και είμαι πολύ χαρούμενος, που πάω σε μια τέτοια ομάδα. Είμαι απόλυτα έτοιμος για τη νέα περιπέτεια της καριέρα μου. Είμαι έτοιμος για τα πάντα».

Τέλος, ο Καλά έδειξε τον… μεγάλο του στόχο για τη νέα χρονιά: «Θέλω ένα πρωτάθλημα τόσο πολύ που θα τα δώσω όλα για την ομάδα μου, ώστε να τα καταφέρει. Ξέρω τι πρέπει να κάνω κάθε φορά για να κερδίσουμε και θα προσπαθήσω να βοηθήσω όσο μπορώ τον Ηρακλή και τους ανθρώπους που με πίστεψαν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LIVESCORE.in