Κοβάσεβιτς: “Θέλω διακρίσεις με τον ΑΡΗ”

Στις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης του ΑΡΗ Μαρμούρη, ο Νίκολα Κοβάσεβιτς τόνισε ότι: “Αισθάνομαι πολύ όμορφα που επιστρέφω στην Ελλάδα. Στον ένα χρόνο που έμεινα στην πατρίδα σας ως παίκτης της Λαμίας πέρασα υπέροχα κι ένιωθα σαν να είμαι στο σπίτι μου. Είμαι πραγματικά χαρούμενος που επιστρέφω”, ενώ σε ερώτηση αναφορικά με το κατά πόσο ήταν έκπληξη για τον ίδιο η πρόταση του ΑΡΗ είχε να πει:

“Έκπληξη δεν μπορώ να το πω, αλλά σίγουρα δεν το περίμενα κιόλας. Εγώ πάντως είχα ξεκαθαρίσει στον μάνατζερ μου ότι αν έφευγα τελικά από την Περούτζια, παρά τις προτάσεις που είχα από άλλες χώρες, πρώτη μου επιλογή ήταν να αγωνιστώ ξανά στην Ελλάδα. Πέρα από το οικονομικό, σημαντικό ρόλο παίζουν κι οι συνθήκες ζωής κι εγώ ήξερα ότι στην Ελλάδα δεν θα είχα κανένα πρόβλημα”. Επίσης, αναφερόμενος στους στόχους της ομάδας για τη νέα σεζόν ξεκαθάρισε ότι: “Έμαθα για τον Ρουμελιώτη και ξέρω, επίσης, ότι υπάρχουν στην ομάδα αρκετοί ταλαντούχοι παίκτες. Δεν θέλω να πω πολλά πράγματα πριν διαμορφωθεί εξ ολοκλήρου το ρόστερ, αλλά ξέρω πως η ομάδα θέλει να βρεθεί την μεθεπόμενη σεζόν στην Ευρώπη. Μ’ αρέσει πάντως να υπάρχουν υψηλοί στόχοι γιατί κι εγώ είμαι φιλόδοξος ως αθλητής και άνθρωπος. Με την Λαμία έπαιξα στον τελικό του Κυπέλλου, γιατί όχι να κάνω κάτι ανάλογο και με τον Άρη…”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LIVESCORE.in