Ντύθηκε στα "κίτρινα" ο Σαρικείσογλου


Μετά από ένα χρόνο απουσίας, ο Μιχάλης Σαρικείσογλου επιστρέφει στον ΑΡΗ Μαρμούρη και πάλι, για να φορέσει την «κιτρινόμαυρη» φανέλα για τον επόμενο χρόνο. Η επίσημη ανακοίνωση του συλλόγου αναφέρει τα εξής: "Ο Α.Σ. ΑΡΗΣ Μαρμούρης ΤΑΠ ανακοινώνει την απόκτηση του Έλληνα ακραίου, Μιχάλη Σαρικείσογλου, ο οποίος την περσινή περίοδο αγωνίστηκε στο ελληνικό πρωτάθλημα με την ομάδα του ΠΑΟΚ».

Στις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης του ΑΡΗ, ο Μιχάλης Σαρικείσογλου τόνισε ότι: «Είμαι πολύ χαρούμενος που επιστρέφω στην ομάδα. Είναι μεγάλη τιμή για κάθε αθλητή να φορά την φανέλα του ΑΡΗ κι εγώ από την πλευρά μου είμαι έτοιμος να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό, προκειμένου να δικαιώσω τόσο τον προπονητή μου, Γιώργο Οικονομίδη, όσο και τον πρόεδρο του Α.Σ. ΑΡΗ, Νίκο Παπαδόπουλο, για την εμπιστοσύνη που έδειξαν σε μένα», για να συμπληρώσει: «Στόχος μου είναι να δουλέψω σκληρά στις προπονήσεις και να βοηθήσω όσο περισσότερο μπορώ, ώστε η ομάδα να πετύχει τους στόχους της για τη νέα χρονιά», ενώ επεσήμανε για τους στόχους των «κιτρίνων»: «Στόχος του ΑΡΗ είναι να πηγαίνει κάθε χρόνο και καλύτερα, ν΄ ανεβαίνει ένα σκαλί παραπάνω. Μάλιστα, φέτος έχουμε και την πρόκληση του Βαλκανικού κυπέλλου, την τελική φάση της οποίας θα διοργανώσει στην Θεσσαλονίκη ο ΑΡΗΣ κι οπωσδήποτε στόχος μας είναι να φέρουμε την ομάδα στην υψηλότερη θέση».

Το βιογραφικό

Ο Μιχάλης Σαρικείσογλου ξεκίνησε την καριέρα του το 1999 από τα τμήματα υποδομής του ΑΟΣ, ομάδας των Σερρών, ενώ την περίοδο 2006-΄07 πήρε μεταγραφή για τον Επίκουρο, όπου κι αγωνίστηκε για ένα χρόνο. Στη συνέχεια, μετακόμισε στον ΑΡΗ, την φανέλα του οποίου φόρεσε για τη σεζόν 2007-΄08, ενώ πέρυσι (2008΄09) έπαιξε στο πρωτάθλημα, φορώντας τα χρώματα του ΠΑΟΚ.

1999-2006 ΑΟΣ

2006-΄07 Επίκουρος

2007-΄08 ΑΡΗΣ

2008-΄09 ΠΑΟΚ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LIVESCORE.in