MVP η Κούκου



Η Ελευθερία Κούκου αναδείχθηκε σε πολυτιμότερη παίκτρια της 5ης αγωνιστικής στην Α1 γυναικών. Η 30χρονη διαγώνιος του Ηρακλή Κηφισιάς πέτυχε 15 πόντους (11/24 επιθέσεις και 4 μπλοκ) στην εκτός έδρας νίκη της ομάδας της επί του Πανιωνίου με 3-1.
«Η διάκριση ανήκει σε όλη την ομάδα και όχι σε εμένα», τόνισε η Ελευθερία Κούκου και προσέθεσε: «Σήμερα είμαι εγώ, αύριο θα είναι μία άλλη συμπαίκτριά μου, αφού όλες παίζουμε για τη νίκη της ομάδας μας και όχι για τα ατομικά στατιστικά μας. Απλώς στη νίκη επί του Πανιώνιου εγώ έκανα το κάτι παραπάνω».
Για τον νέο σταθμό της καριέρας της τόνισε τα εξής: «Ο Ηρακλής Κηφισιάς είναι μία ομάδα που δουλεύει με τα μικρά παιδιά μας και αυτό με ευχαριστεί ιδιαίτερα. Κι’ αυτό επειδή οι νεαρές αθλήτριες δεν συμπληρώνουν απλώς τη 12άδα, αλλά αγωνίζονται ως βασικές. Αυτό το πλάνο δυστυχώς υπάρχει μόνο στην Κηφισιά, όπου και οι ταλαντούχες αθλήτριες, με την προσθήκη έμπειρων παικτριών, σε σύντομο χρονικό διάστημα θα φέρουν και τίτλους στον Ηρακλή».
Για το ποια ομάδα είναι το φαβορί για τον τίτλο στο φετινό πρωτάθλημα, δήλωσε: «Πιστεύω ότι το φετινό πρωτάθλημα θα είναι λιγότερο ανταγωνιστικό από τα προηγούμενα χρόνια».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LIVESCORE.in