MVP η Μόλναρ

Η Μπριζίτκα Μόλναρ του Παναθηναϊκού αναδείχθηκε πολυτιμότερη παίκτρια της 20ης αγωνιστικής της Α1 γυναικών. Η Σέρβα ακραία είχε 11 πόντους με 10/27 επιθέσεις, 73% υποδοχή και 1 μπλοκ στη νίκη της ομάδας της επί του Πανιωνίου με 3-1 σετ.
«Δεν το περίμενα να αναδειχθώ MVP της αγωνιστικής. Είναι πολύ μεγάλη τιμή για μένα και είμαι πολύ χαρούμενη για αυτήν την διάκριση», τόνισε η Μόλναρ και συμπλήρωσε: «θέλω να ευχαριστήσω τις συμπαίχτριές μου και τον προπονητή μου, γιατί σε αυτούς οφείλω κατά ένα μεγάλο βαθμό αυτή την προσωπική μου επιτυχία». Σχετικά με το φαβορί για την φετινή κατάκτηση του πρωταθλήματος, δήλωσε: «Πιστεύω ότι εμείς θα κατακτήσουμε το πρωτάθλημα. Μπορεί να είμαστε δεύτερες και πίσω σπό τον Ολυμπιακό, αλλά στο τέλος της σεζόν θεωρώ ότι θα πανηγυρίσουμε την κατάκτηση του τίτλου». Τέλος, για το κατά πόσο θα ήθελε να μείνει και άλλα χρόνια στην Ελλάδα και τον Παναθηναϊκό, είπε: «Θα ήθελα να μείνω και άλλα χρόνια εδώ. Περνάω πολύ καλά και έχω καλή σχέση με όλη την ομάδα. Στο τέλος της σεζόν, όμως θα γνωρίζω τι θα γίνει με το συμβόλαιό μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LIVESCORE.in