Τακουρίδης: «Απόλυτα ικανοποιημένος»

Ο κεντρικός του ΑΡΗ Μαρμούρη, Γιάννης Τακουρίδης, παραχώρησε συνέντευξη στον ΑΡΗΣ FM 92,8 και την εκπομπή «Μ’ Όποιον Δάσκαλο Καθίσεις» με αφορμή τη διετή επέκταση του συμβολαίου του.
Ο 22χρονος αθλητής των «κιτρίνων» ανέφερε στην αρχική του τοποθέτηση: «Είμαι πολύ ικανοποιημένος και χαρούμενος για την τροπή που πήρε το ζήτημα. Με τιμά το ότι η ομάδα ήθελε να ανανεώσει τη συνεργασία της μαζί μου», για να προσθέσει, αναφορικά με το γεγονός ότι το ΤΑΠ ΑΡΗΣ διατήρησε τον κορμό του, ανανεώνοντας με τους ήδη βασικούς του παίκτες: «Αυτό είναι πολύ θετικό, γιατί η ομάδα κρατά ένα βασικό κορμό. Πέρσι κατακτήσαμε την 3η θέση στο πρωτάθλημα και του χρόνου ευελπιστούμε για κάτι ακόμη καλύτερο. Είναι θετικό που η ομάδα κράτησε πολλούς παίκτες και με κάποιες προσθήκες θα πάμε ακόμη καλύτερα».
Σχετικά με τους στόχους που εκπλήρωσε η ομάδα κατά την πορεία της στη σεζόν που ολοκληρώθηκε, ο Γιάννης Τακουρίδης επεσήμανε: «Κάθε χρόνο λέγαμε ότι θέταμε ως στόχο το κάτι παραπάνω. Τη χρονιά που μας πέρασε πετύχαμε κάτι περισσότερο από αυτό το παραπάνω. Στο ίδιο μοτίβο θα συνεχίσουμε και του χρόνου. Στόχος είναι να διατηρήσουμε τα κεκτημένα και ό,τι καλύτερο είναι ευπρόσδεκτο. Θα παλέψουμε για το καλύτερο δυνατό», ενώ κατέληξε, προσθέτοντας: «Από την πλευρά μου, θα δώσω το 100% των δυνατοτήτων μου και την ψυχή μου για την ομάδα. Εύχομαι να κάνω μια καλή χρονιά και κάθε χρόνο να πηγαίνω όλο και καλύτερα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LIVESCORE.in