Μαυρομάτης: Εχουμε πιάσει πάτο

Στην τραγική κατάσταση στην οποία βρίσκεται το ελληνικό βόλεϊ, στάθηκε σε δηλώσεις του στον ραδιοφωνικό σταθμό NovaΣΠΟΡ fm 94,6 ο Αχιλλέας Μαυρομάτης. Ο νέος πρόεδρος της ΕΟΠΕ ζήτησε πίστωση χρόνου, λέγοντας χαρακτηριστικά πως "Δεν είμαι μεσσίας, δεν έχω μαγικό ραβδάκι", ωστόσο παρουσιάστηκε αισιόδοξος για το μέλλον, τονίζοντας πως μέσα από την απίστευτη διάθεση για δουλειά, σταδιακά τα προβλήματα θα λυθούν. Τέλος, αναφέρθηκε και στην δικαστική μάχη με τον απερχόμενο πρόεδρο, Γιώργο Μελισσουργό.
"Η κατάσταση στην ΕΟΠΕ ήταν έτσι κι αλλιώς δύσκολη από τα χρέη στο παρελθόν. Αυτά τα χρέη αυξήθηκαν και δυσχεραίνουν ακόμη περισσότερο λόγω της κατάστασης της χώρας. Είναι δύσκολο να βρούμε πόρους. Αυτό είναι το σοβαρότερο πρόβλημα, αλλά όχι το μοναδικό!
Δεν αξίζει στο άθλημα του βόλεϊ αυτή η εικόνα για αυτά που γίνονται στο άθλημα μας. Δεν είναι καβγάδες το βόλεϊ, ούτε αυτό που βιώσαμε το τελευταίο τρίμηνο", δήλωσε αρχικά ο Μαυρομάτης και συνέχισε:
"Δεν είμαι μεσσίας. Δεν έχω μαγικό ραβδάκι. Eχω μεν, εμπειρία και γνώση των προβλημάτων και έχουμε (μαζί με τους συνεργάτες μου) απίστευτη διάθεση για δουλειά. Προσπαθούμε να μη χάνουμε χρόνο και να δρομολογήσουμε τις καταστάσεις.
Η αισιοδοξία πηγάζει από τη διάθεση που έχουμε για δουλειά. Αρχικός στόχος είναι να σταματήσουμε τους καβγάδες και να βοηθήσουμε το άθλημα να πάει ένα βήμα μπροστά. Άλλωστε έχουμε πιάσει πάτο! Δεν πάει παρακάτω! Μέσα από πολλή δουλειά, σταδιακά θα το φτιάξουμε".
Τέλος, ο Μαυρομάτης μίλησε και για την δικαστική μάχη με τον απερχόμενο πρόεδρο, Γιώργο Μελισσουργό, λέγοντας: "Δεν ξέρω τι προτίθεται να κάνει ο κ. Μελισσουργός. Η πρώτη μάχη ωστόσο, κερδήθηκε.
Οχι από εμένα, αλλά από το άθλημα. Δεν δέχεται αμφισβητήσεως το εκλογικό αποτέλεσμα. Οσοι αγαπούν το άθλημα πρέπει να δουλέψουν πολύ. Εύχομαι σύντομα, να έρθουν καλύτερες μέρες".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LIVESCORE.in