Παπαφωτίου: «Άρπαξα την ευκαιρία»

Πριν από μερικές ημέρες χρειάστηκε να κάνει το μοντέλο για την παρουσίαση και κλήρωση της Α1 γυναικών και κατά γενική ομολογία τα κατάφερε περίφημα. Το βράδυ της Δευτέρας, ήταν το ιδανικό… μοντέλο αθλήτριας και βοήθησε τον Παναθηναϊκό να φτάσει στη νίκη με 3-0 επί του Ολυμπιακού στο Ρέντη.

Ο λόγος για την
Αθηνά Παπαφωτίου, η οποία από την θέση της πασαδόρου πρόσφερε τα μέγιστα στις «πράσινες» και παράλληλα πέτυχε 10 πόντους (1 άσος, 2/3 επ., 7 μπλοκ). Δικαίως, λοιπόν, ψηφίστηκε ως MVP της πρεμιέρας του πρωταθλήματος, καθώς συγκέντρωσε τις 14 από τις 20 προτιμήσεις των δημοσιογράφων που συμμετείχαν στην σχετική ψηφοφορία.

Η 21χρονη αθλήτρια μιλώντας στο volleyball.gr εξέφρασε την έκπληξή της για την προσωπική αυτή διάκριση, καθώς όπως μας είπε είχε στο μυαλό της την συμπαίκτριά της
Γέλενα Μλαντένοβιτς:

«Ευχαριστώ πολύ όσους με ψήφισαν και με ανέδειξαν ως MVP της 1ης αγωνιστικής. Το περίμενα ότι η πολυτιμότερη αθλήτρια θα έβγαινε από τον Παναθηναϊκό, αλλά δεν πίστευα ότι θα είμαι εγώ. Προσωπικά ό,τι δοκίμασα στο παιχνίδι μου βγήκε, είτε στο μπλοκ όπου έκλεισα πολύ καλά από την πλευρά μου, είτε στις πάσες και αυτό με έκανε να αισθάνομαι πολύ άνετα μέσα στο γήπεδο.


Είμαι χαρούμενη, αλλά οφείλω να ευχαριστήσω τον προπονητή και τις συμπαίκτριές μου για αυτή τη διάκριση. Άλλωστε, η νίκη είναι αυτή που μετράει και όχι η προσωπική απόδοση των αθλητριών» ήταν τα πρώτα λόγια της Παπαφωτίου, η οποία δεν έκρυψε την αισιοδοξία της για ακόμη καλύτερη συνέχεια στην ομάδα της:


«Ξεκινήσαμε με νίκη 3-0 στην έδρα του βασικού αντιπάλου μας και αυτό μας γεμίζει αυτοπεποίθηση. Νομίζω ότι πέρα από τους βαθμούς, ήταν περισσότερο μια νίκη γοήτρου και ψυχολογίας εν όψει της δύσκολης συνέχειας. Μακάρι να είμαστε γερές και στη συνέχεια μαζί με τις αθλήτριες που απουσιάζουν λόγω των διεθνών υποχρεώσεών τους να παρουσιάσουμε ακόμη καλύτερο θέαμα».


Όσο για το αν φοβήθηκε σε κάποιο σημείο του αγώνα, ότι ο Ολυμπιακός θα μπορούσε να μπει ξανά στο παιχνίδι, τόνισε: «Στο τρίτο σετ δεν είχαμε καθόλου αυτοσυγκέντρωση και βρεθήκαμε να χάνουμε από δικά μας λάθη. Τελικά τα διορθώσαμε και καταφέραμε να ανατρέψουμε την κατάσταση. Αν εξαιρέσουμε το τρίτο σετ, νομίζω ότι όλα τα κορίτσια δώσαμε τον καλύτερό μας εαυτό και παίξαμε και για τις Μόλναρ, Μαχόν».


Για το αν αισθάνεται μια προσωπική δικαίωση για την επιλογή της να πάει στον Παναθηναϊκό το καλοκαίρι, εξήγησε: «Γενικώς ύστερα από ένα διάστημα όπου δοκίμασα στο μπιτς βόλεϊ και μου άρεσε πάρα πολύ, αλλά και την εμπειρία του Πανιωνίου, πλέον είμαι πολύ χαρούμενη στον Παναθηναϊκό και νομίζω ότι θα με βοηθήσει να βελτιωθώ ατομικά.


Γίνεται εξαιρετική δουλειά στις προπονήσεις, έχω έμπειρες συναθλήτριες στους αγώνες, αλλά κυρίως μου δίνεται η ευκαιρία να παίξω. Δυστυχώς πέρυσι στον Πανιώνιο δεν πήρα τον χρόνο συμμετοχής που θα ήθελα και δεν είχα τις ευκαιρίες για να δείξω αν μπορούσα να προσφέρω ή όχι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LIVESCORE.in