Η περηφάνια για τον Ηρακλή και η ευχή

Το καλοκαίρι ο Στέλιος Καζάζης δεν έδωσε το «οκ» για να ντυθεί στα πράσινα. Λίγους μήνες αργότερα ο Ράιαν Τζέι Όουενς έκανε το καλύτερο του παιχνίδι με τα κυανόλευκα του Ηρακλή μέσα στη Γλυφάδα, αναδείχθηκε MVP και πλέον δηλώνει έτοιμος για μεγάλες διακρίσεις και τίτλους.
Ο Αμερικανός ακραίος μίλησε στη BLUEARENA για το συγκεκριμένο παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό, για το τοπικό ντέρμπι που ακολουθεί με τον ΠΑΟΚ, έκανε πολλά και κολακευτικά σχόλια για τον Φρέντι Μπρουκς, ενώ στο τέλος ευχήθηκε και… κάτι για τον Ηρακλή, προκειμένου να ξεπεραστούν τα όποια προβλήματα υπάρχουν.
Ακολουθούν 12 ερωτήσεις και οι απαντήσεις του Όουενς, του οποίου η όρεξη άνοιξε, μετά την σπουδαία εμφάνιση στην Αθήνα.
1.Πόσο δύσκολο ήταν να πάρετε την νίκη στην Αθήνα απέναντι στον Παναθηναϊκό; Πιστεύεις ότι το παιχνίδι ήταν ευκολότερο από ότι περιμένατε;
«Νομίζω ότι εμφανίστηκαν όπως τους είδαμε στα βίντεο από το Τσάμπιονς Λιγκ και τα βίντεο πρωταθλήματος που μας έδειξε ο Φρέντι (Μπρουκς). Είναι καλή ομάδα, με την έννοια ότι μπορούν να πιάσουν υψηλά επίπεδα απόδοσης. Παρ’ όλα αυτά, το σκάουτινγκ μας ήταν λεπτομερές και γνωρίζαμε κάποιους παίκτες από τις περασμένες χρονιές. Οπότε, καταλάβαμε ότι αν εμφανιστούμε και εφαρμόσουμε την τακτική που μας ζήτησε ο Φρέντυ, μπορούσαμε να κερδίσουμε. Ήμασταν αποτελεσματικοί περιορίζοντας τα όπλα τους στην υποδοχή, την επίθεση και το μπλοκ. Αυτό έκανε ευκολότερο το έργο μας».
2. Ήταν το καλύτερό σου παιχνίδι με τη φανέλα του Ηρακλή? Πέτυχες 21 πόντους!
«Σίγουρα, ήταν ένα καλό παιχνίδι για μένα. Το χρωστάω στην ομάδα και στον Φρέντυ. Είμαι συγκεντρωμένος στο να βοηθήσω με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Την περασμένη χρονιά είχα περισσότερες ευθύνες στο σκοράρισμα. Φέτος η ομάδα έχει περισσότερες επιλογές στην επίθεση, κάτι που μου επιτρέπει να επικεντρωθώ στη βελτίωση των αδυναμιών μου στην υποδοχή, μιας και είναι μόλις η τρίτη μου χρονιά που αγωνίζομαι ως ακραίος».
3. Πιστεύεις ότι αυτή τη στιγμή ο Ηρακλής είναι η καλύτερη ομάδα στην Ελλάδα;
«Πιστεύω ότι ο Ηρακλής είναι ικανός να γίνει η καλύτερη ομάδα στην Ελλάδα αλλά δυστυχώς δεν έχουμε προσεγγίσει ακόμα το μάξιμουμ των δυνατοτήτων μας. Έχουμε ακόμα κάποια “όπλα”, αλλά δεν έχουν κατορθώσει ακόμα να προπονηθούν στο 100% με την ομάδα. Όταν συμβεί αυτό θα γίνουμε ακόμα πιο δυνατοί. Άρα αυτή τη στιγμή είμαστε ανάμεσα στους κορυφαίους κατά τη γνώμη μου, με πολλά όμως περιθώρια περαιτέρω βελτίωσης».
4. Μίλησέ μας για το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ στη Μίκρα. Θα είναι δύσκολο;
«Πιστεύω ότι θα είναι. Πάντα θέλουμε να κερδίζουμε, αλλά ακόμα περισσότερο στα εντός έδρας ματς. Παρ’ όλα αυτά ο ΠΑΟΚ είναι ένας δυνατός αντίπαλος, με ικανούς και έμπειρους παίκτες και έναν πολύ καλό προπονητή. Διψούν για τη νίκη μετά από δύο συνεχόμενες ήττες, οπότε θα έρθουν έτοιμοι για μάχη. Μου αρέσει το ανταγωνιστικό πνεύμα της ομάδας μας, και θα βασιστούμε στη δίψα μας για να αγωνιστούμε και να κερδίσουμε με κάθε κόστος, σε φίλαθλα πάντα πλαίσια».
5. Περιμένετε από τους φιλάθλους να δημιουργήσουν εντυπωσιακή ατμόσφαιρα στη Μίκρα;
«Είμαι περήφανος που το λέω, οι οπαδοί μας μπορούν σίγουρα να δημιουργήσουν μια δυνατή και θετική ατμόσφαιρα. Αλλά ένα μεγάλο κομμάτι της επιτυχίας τους εξαρτάται από το πόσο έτοιμοι είμαστε πνευματικά για να μπούμε σε αυτό τον αγώνα ως πολεμιστές, και εμείς και εκείνοι. Νομίζω ότι το ιδανικό είναι όταν η ομάδα και οι παίκτες έχουν την ίδια διάθεση και πάθος».
6. Είσαι ικανοποιημένος από την μέχρι τώρα καριέρα σου στην Ελλάδα και τώρα πια με τον Ηρακλή;
«Είμαι περήφανος για τον εγκλιματισμό μου στον καινούριο μου ρόλο ως ακραίος. Πάντα έθετα υψηλούς στόχους για τον εαυτό μου, τους οποίους όμως δεν είχα εκπληρώσει σε όλους τους τομείς. Είναι φανερό ότι φέτος δεν έχω αποδώσει στο έπακρο μέχρι στιγμής, αλλά βελτιώνομαι καθημερινά και αυτό είναι που ζητάω από τον εαυτό μου. Ένας στόχος που μπορώ να πω ότι σίγουρα πέτυχα, είναι ότι φέτος ήθελα να αγωνιστώ σε μια ομάδα με μεγάλη ιστορία και κύρος στο επαγγελματικό βόλεϊ. Και πρέπει να ευχαριστήσω τον Ηρακλή που πίστεψε αρκετά σε μένα ώστε να με αποκτήσει, έστω και ως εναλλακτική λύση».
7. Παρά τα διάφορα προβλήματα που υπάρχουν, παραμένετε ενωμένοι και δυνατοί.
«Είμαστε ακόμα εδώ για αρκετούς λόγους. Ο χαρακτήρας των ανθρώπων στην ομάδα, του τεχνικού επιτελείου, των ανθρώπων που στηρίζουν την ομάδα, όπως για παράδειγμα ο Στέλιος (δείτε το αφιέρωμα της BLUEARENA στον φυσιοθεραπευτή Στέλιο Ναβροζίδη), ή ο Θόδωρος (φροντιστής), αλλά και γενικότερα η λειτουργία της ομάδας είναι θετική και αξιοσέβαστη. Υπάρχει αμοιβαίος σεβασμός στην ομάδα και όλοι γνωρίζουμε ότι συμβάλλουμε στην επιτυχία της και πρέπει να δουλέψουμε μαζί. Ένας άλλος λόγος είναι ότι όλοι αγωνιζόμαστε σε αυτό το άθλημα επειδή το αγαπάμε και το πάθος μας οδηγεί στο να είμαστε όσο πιο ανταγωνιστικοί γίνεται. Τρίτος λόγος είναι ότι ο Φρέντυ έχει κάνει εξαιρετική δουλειά στη δημιουργία μιας όμορφης ατμόσφαιρας, μέσα από θετική ενέργεια και σκληρή προπόνηση. Έχει δημιουργήσει μια ατμόσφαιρα στην προπόνηση, μέσα στην οποία ο καθένας αισθάνεται ηρεμία, κατανόηση και είναι έτοιμος για κάθε πρόκληση».
8. Ποια είναι η γνώμη σου για τον Φρέντι Μπρουκς;
«Ήμασταν τυχεροί που βρέθηκε εδώ και μάζεψε τα κομμάτια σε μια στιγμή που η ομάδα θα μπορούσε να είχε διαλυθεί μετά την παραίτηση του Αλέκου (Λεώνη). Πολύ τυχεροί! Είμαι πολύ χαρούμενος που αποφασίστηκε να κρατήσουμε τον Φρέντι ως πρώτο προπονητή. Με τιμά το γεγονός ότι προπονούμαι υπό τις οδηγίες του. Είναι σίγουρα ένας από τους καλύτερους προπονητές που είχα και έμαθα πολλά από αυτόν».
9. Σου αρέσει η Θεσσαλονίκη;
«Την αγάπησα. Είναι ένα είδος μεγάλης πόλης που όμως δίνει την αίσθηση μιας μικρής, ζεστής πόλης. Μου αρέσει το γεγονός ότι νιώθω μια αίσθηση χαλαρότητας, αλλά την ίδια στιγμή οτιδήποτε επιλέξω να κάνω είναι σε απόσταση βολής. Μπορώ να δειπνήσω έξω, να απολαύσω το τσάι μου δίπλα στη θάλασσα, να κοιτάξω τις βιτρίνες, να επισκεφθώ τα αξιοθέατα ή να παρευρεθώ σε κάποιο καλλιτεχνικό γεγονός. Οι άνθρωποι είναι πολύ ευγενικοί εδώ και έχω την ευχαρίστηση και την τιμή να έχω δημιουργήσει ήδη φιλίες με πολύ ξεχωριστά άτομα».
10. Οι στόχοι σου με τον Ηρακλή; Κατάκτηση του πρωταθλήματος και του κυπέλλου;
«Ο βασικός στόχος της ομάδας είναι να τερματίσει στην πρώτη τετράδα στην κανονική περίοδο της σεζόν και να πάμε στα πλέι-οφ. Μετά, ο προσωπικός μου στόχος είναι το απόλυτο, ναι. Η κατάκτηση του πρωταθλήματος και του κυπέλλου. Είμαι σίγουρος ότι και οι συμπαίκτες μου έχουν τους ίδιους ή παραπλήσιους στόχους».
11. Υπάρχει κάτι που θα ήθελες να απαντήσεις στον Παναθηναϊκό; Ρωτάω γιατί κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού προσπάθησαν να σε πάρουν στην ομάδα τους.
«Κοίτα, ήταν τιμητικό το γεγονός ότι ο προπονητής τους ήρθε σ’ επαφή μαζί μου. Παρ’ όλα αυτά, μου είπαν ότι θα έχω οριστική απάντηση σε μια συγκεκριμένη ημερομηνία αλλά περίμενα μήνες χωρίς κάποια απάντηση από εκείνον. Τελικά ήμουν απογοητευμένος απ’ το χειρισμό της υπόθεσης. Θα μπορούσαν απλά να μου πουν “οκ Ράιαν, ευχαριστούμε, αλλά δεν είναι εύκολο να προχωρήσει η συνεργασία μας” ή κάπως έτσι. Μόνο από σεβασμό στο γεγονός ότι απέρριψα άλλες προτάσεις τις πρώτες εβδομάδες, επειδή μου είπε ότι ενδιαφέρονταν για μένα. Παρ’ όλα αυτά τους εύχομαι τα καλύτερα και συνεχίζω να εκτιμώ τον Παναθηναϊκό σαν ομάδα. Άλλωστε, όλοι κάνουμε λάθη».
12. Κάνε μια ευχή για τον εαυτό σου και για την ομάδα για το νέο έτος.
«Θα ‘θελα να ευχηθώ να βρεθεί ένας ή περισσότεροι σπόνσορες να επενδύσουν στον Ηρακλή, έτσι ώστε να μπορέσουμε να ολοκληρώσουμε τη χρονιά όλοι μαζί και να αποδώσουμε στο 100% των δυνατοτήτων μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LIVESCORE.in