Στον Ολυμπιακό ο Πετρέας

Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π. ανακοινώνει τη συμφωνία του με τον διεθνή κεντρικό μπλοκέρ Γιώργο Πετρέα. *Ο Γιώργος Πετρέας γεννήθηκε στην Καλαμάτα στις 19 Νοεμβρίου 1986. Ξεκίνησε την καριέρα του το 2002 στη Γ.Ε. Μεσσηνίας στην οποία παρέμεινε ως το 2005. Στη συνέχεια αγωνίστηκε στον Αρη (2005-2006 και 2008 -2010), στον Π.Α.Ο.Κ. (200-6-2007), στον Ηρακλή (2007-2008) και στον Παναθηναϊκό (2010-2011).
Το νέο μεταγραφικό απόκτημα του Ολυμπιακού, Γιώργος Πετρέας δήλωσε στο www.olympiacos.org: «Είμαι αφενός χαρούμενος που ολοκληρώθηκε η συμφωνία μου με τον Ολυμπιακό και αφετέρου έτοιμος αγωνιστικά να ακολουθήσω το βασικό πρόγραμμα των προπονήσεων. Έχω δουλέψει αρκετά όλο το προηγούμενο διάστημα στην Εθνική ομάδα και δεν θα χρειαστώ χρόνο προσαρμογής. Εξάλλου, γνωρίζω τόσο το τεχνικό επιτελείο όσο και τους νέους μου συμπαίκτες με πολλούς από τους οποίους αγωνιζόμαστε μαζί στην Εθνική. Όπως έκανα σε κάθε ομάδα στην οποία αγωνίστηκα έτσι και στον Ολυμπιακό θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό ώστε να συνεισφέρω στην επίτευξη των στόχων μας. Εύχομαι υγεία σε όλους τους συναδέλφους μου και μακάρι να απολαύσουν οι φίλαθλοι ένα συναρπαστικό πρωτάθλημα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LIVESCORE.in