Χρήστος Παπαδόπουλος: «Άρπαξα την ευκαιρία»

Ήρθε στην Ελλάδα πριν από 5 χρόνια και αφού περιπλανήθηκε αρχικά στη Β' Εθνική (Έσπερο, Παλλήνη), βρέθηκε στην Α2 (Μεταμόρφωση, Οδυσσέας Αμαρουσίου) για να έρθει το περασμένο καλοκαίρι η μεταγραφή του στη Volleyleague και τον ΑΟ Κηφισιάς.
Κι ο Χρήστος Παπαδόπουλος φρόντισε να αποδείξει στους αγώνες του Α' ομίλου του League Cup 2011, όπου αναδείχθηκε MVP, ότι το παιδί που πριν από πολλά χρόνια δεν ήθελε καν να ακούει για βόλεϊ, μπορεί να σταθεί με αξιώσεις και να αποτελέσει μια ακόμη αξιόπιστη λύση στη φαρέτρα του Κώστα Αρσενιάδη.
«Ναι είναι αλήθεια ότι νιώθω κι εγώ πως άρπαξα την ευκαιρία, αν και ο κόουτς με είχε προετοιμάσει από καιρό. Σίγουρα πάντως το League Cup ήταν μια εξαιρετική ευκαιρία για όλους τους παίκτες που δεν είχαν χρόνο συμμετοχής προκειμένου να δείξουν την αξία τους», είπε αρχικά ο Κύπριος κεντρικός ο οποίος ως έφηβος ασχολήθηκε με το μπάσκετ, το τένις, την κολύμβηση και τις πολεμικές τέχνες.
«Οι προπονητές στην Κύπρο έλεγαν στον πατέρα μου ότι έχω προσόντα για το βόλεϊ κι αυτός επέμενε πάρα πολύ. ‘Πήγαινε ένα χρόνο κι δεν σ' αρέσει σταματάς' μου είχε πει και το δέχθηκα. Όπως καταλαβαίνετε μου άρεσε και δεν το έχω μετανιώσει», είπε με χαμόγελο δείχνοντας αισιόδοξος για τη συνέχεια.
«Στο φάιναλ φορ ο στόχος μας είναι να παίξουμε εξίσου καλά και γιατί όχι να πάρουμε και το τρόπαιο. Νομίζω ότι κακώς κάποιοι θεωρούν τον ΑΟΚ υποψήφιο για τις χαμηλές θέσεις, γιατί η ομάδα έχει δυνατότητες και τις δείχνει σε κάθε ευκαιρία σε ένα πρωτάθλημα που είναι τρομερά ανταγωνιστικό» είπε χαρακτηριστικά ενώ για τη δική του πορεία τόνισε: «Είναι καλό να ξεκινάς από τα χαμηλά και να ανεβαίνεις, αλλά και να ξέρεις τις δυνατότητες σου. Έχω εμπιστοσύνη στον εαυτό μου, βλέπω τον ΑΟΚ ως ένα σκαλοπάτι για το μέλλον και ελπίζω να δείξω ότι μπορώ να σταθώ και σε πιο υψηλό επίπεδο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LIVESCORE.in