Λιβαθηνός: «Ήταν η κακιά στιγμή»

Μπορεί η ομάδα της ΕΑΠ Λουξ να κατέκτησε ένα «τρίποντο» στο φετινό Ελληνικό πρωτάθλημα αλλά από αυτό το παιχνίδι υπήρχαν απώλειες και πιο συγκεκριμένα ο τραυματισμός του Γιάννη Λιβαθηνού στο δεύτερο σετ. Ο άτυχος παίκτης μίλησε στο «eapatron.gr» για το παιχνίδι με τον Φοίνικα Σύρου αλλά και την στιγμή του τραυματισμού του… - Τι ακριβώς έγινε τη στιγμή του τραυματισμού σου; Γ.Λ.: «Σηκώθηκα για μπλοκ και η μπάλα βρήκε το δάχτυλο μου, δεν ξέρω πως ακριβώς έγινε, ήταν η κακιά στιγμή και σκίστηκε το μικρό μου δάχτυλο. Πήγα στο νοσοκομείο και οι ιατρικές εξετάσεις έδειξαν εξάρθρημα στο δάχτυλο αλλά ευτυχώς δεν έχει πειραχθεί ο τένοντας. To κακό είναι οτι αυτός ο τραυματισμός έρχεται σε μια δύσκολη καμπή του πρωταθλήματος για την ομάδα μου». - Πόσες μέρες θα μείνεις εκτός δράσης; Γ.Λ.: «Έγιναν ράμματα στο δάχτυλο μου, στη συνέχεια μου τοποθετήθηκε νάρθηκας και οι πρώτες εκτιμήσεις των ιατρών είναι ότι θα μείνω περίπου 15 μέρες ώσπου να βγάλω τα ράμματα. Τις επόμενες μέρες και σε συνεργασία με το ιατρικό team της ΕΑΠ Λουξ θα δούμε ακριβώς το πρόγραμμα αποθεραπείας και πόσο διάστημα θα απουσιάσω. Εγώ πάντως από την πλευρά μου, θα κάνω ότι μπορώ για να γυρίσω όσο το δυνατόν νωρίτερα και να βοηθήσω την ομάδα μου στις υποχρεώσεις που έρχονται». - Η ΕΑΠ Λουξ συνέχισε με νίκη επί του Φοίνικα. Ποιο είναι το σχόλιο σου; Γ.Λ.: «Νομίζω πως το σημαντικότερο από τον αγώνα ήταν η νίκη επί του Φοίνικα Σύρου και οι 3 βαθμοί που μας διατηρούν στην 2η θέση της βαθμολογίας. Πρέπει να δείξουμε την απαιτούμενη προσοχή ώστε να συνεχίσουμε με νίκες μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος, ξέρουμε ότι είναι δύσκολο αλλά θα το προσπαθήσουμε. Πλέον στρέφουμε την προσοχή μας στο αγώνα κυπέλλου με τον Φοίνικα όπου θα προσπαθήσουμε να πάρουμε τη νίκη-πρόκριση». * Η προετοιμασία της ΕΑΠ Λουξ ενόψει του εκτός έδρας, αγώνα κυπέλλου με τον Φοίνικα Σύρου, θα ξεκινήσει την Δευτέρα (8 Φεβρουαρίου).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LIVESCORE.in