Η επιστροφή του Νοβότνι στην Volleyleague και τα ντέρμπι με τον παλιό του γείτονα

Μπορεί ένας αγώνας της Volleyleague ΟΠΑΠ να προκαλέσει ‘εμφύλιο' σε μια κωμόπολη της Σλοβακίας, όπως το Πιέστανι των 30.000 κατοίκων;
Η απάντηση είναι ‘ναι', αφού δύο από τις κορυφαίες αθλητικές προσωπικότητες που έχουν γεννηθεί και μεγαλώσει στην πόλη (βρίσκεται στα Δυτικά στης Σλοβακίας) θα βρεθούν αντίπαλοι την επόμενη σεζόν.
Ο λόγος για τον παλιό Αντρέι Κράβαρικ, ο οποίος για μια ακόμη σεζόν θα φορά τη φανέλα του Ηρακλή, αλλά και τον πιο φρέσκο Μάρεκ Νοβότνι, την απόκτηση του οποίου ανακοίνωσε πριν από λίγη ώρα ο νταμπλούχος Ολυμπιακός.
Ο Τσέχος ακραίος (ο πατέρας του είναι Τσέχος, η μητέρα του Σλοβάκα και παρόλο που μεγάλωσε στο Πιέστανι, επέλεξε να αγωνιστεί στην Εθνική Τσεχίας) ήταν γείτονας με τον αρχηγό του Ηρακλή αφού όπως αποκάλυψε ο ίδιος μιλώντας στο www.volleyleague.gr «μέναμε στο ίδιο συγκρότημα κατοικιών και μεγαλώσαμε μαζί με τον Αντρέι».
Κι όταν τον ρωτήσαμε με ποιον θα είναι οι συντοπίτες τους στα μεταξύ τους ντέρμπι, ο 33άχρονος ακραίος απάντησε με χαμόγελο: «Ο Αντρέι είναι λίγο πιο μεγάλος σε ηλικία, ασχολείται πολύ με το ψάρεμα και λείπει χρόνια. Ο καθένας πάντως έχει τον κύκλο του και νομίζω ότι θα έχουμε την υποστήριξη των φίλων μας».
Ο Κράβαρικ μικρός είχε ξεκινήσει από το ποδόσφαιρο, ο Μάρεκ από τον στίβο (σπριντ, ύψος), αλλά το δικό του μέλλον ήταν προδιαγεγραμμένο.
Ο πατέρας του Γιόζεφ, αριστέροχειρας ακραίος και αυτός (να σημειώσουμε ότι ο Μάρεκ μαζί με τους Χοσέ Ριβέρα, Λέσεκ Ουρμπάνοβιτς, τον οποίο είχε ως προπονητή στην Γιαστρέμπσκι Βίγκελ πριν από δύο χρόνια είναι οι τρεις ξένοι αριστερόχειρες ακραίοι των ερυθρόλευυκων), με τη φανέλα του Ερυρθού Αστέρα Πράγας είχε κατακτήσει το Κύπελλο Πρωταθλητριών το 1978 κι όπως παραδέχεται ο ίδιος: «δεν μπορούσα να μην ακολουθήσω το δρόμο του».
Όσον αφορά την επιλογή του να επιστρέψει στην Ελλάδα και να αγωνιστεί στον Ολυμπιακό, ο Νοβότνι επεσήμανε: «Από την πρώτη στιγμή που δέχθηκα την κρούση του Ολυμπιακού ήθελα να έρθω και είμαι πολύ χαρούμενος που συμφωνήσαμε. Ο Ολυμπιακός είναι μια ομάδα γνωστή σε όλη την Ευρώπη κι εγώ προσωπικά είχα εξαιρετικές εμπειρίες από την προηγούμενη θητεία μου στη χώρα σας όταν έπαιξα πριν από τρία χρόνια με την ΕΑ Πατρών Λουξ».
Ο έμπειρος Τσέχος δεν έδειξε να επηρεάζεται από το γενικότερο άσχημο κλίμα που υπάρχει στο εξωτερικό για την πατρίδα μας, αφού όπως είπε χαρακτηριστικά: «το ήξερα και το κατάλαβα και τώρα ότι εσείς οι Έλληνες έχετε πείσμα, θέληση και θα καταφέρετε και πάλι να βρείτε λύση», ενώ ζήτησε μια μικρή πίστωση χρόνου για να μιλήσει για αγωνιστικά θέματα. «Είναι δύσκολο να πω κάτι τώρα, γιατί η σεζόν είναι μεγάλη, δεν έχω ολοκληρωμένη εικόνα για την ομάδα μου και τις υπόλοιπες και ίσως βγω ψεύτης. Πάντως αν και θεωρητικά το επίπεδο του πρωταθλήματος δεν είναι τόσο δυνατό, εγώ έχω την αίσθηση ότι θα είναι και πάλι μια ενδιαφέρουσα αγωνιστική περίοδος»
Ο Νοβότνι ως παίκτης της ΕΑΠ Λουξ είχε αντιμετωπίσει έξι φορές τον Ολυμπιακό, φεύγοντας νικητής στο πρώτο ματς στο κλειστό του Ρέντη (3-0 η ΕΑΠ), αλλά χάνοντας όλα τα υπόλοιπα (το ματς του β' γύρου στην Πάτρα με 3-1, τους τρεις αγώνες στους ημιτελικούς του πρωταθλήματος {3-0, 3-1, 3-0} και τον ημιτελικό του Κυπέλλου με 3-1 που είχε διεξαχθεί επίσης στην Πάτρα).
«Αυτό είναι και το παιχνίδι που μου έχει μείνει πιο έντονα, αφού είχε πολύ ένταση», θυμάται ο νέος άσος του Ολυμπιακού ο οποίος αν και θα είναι ένας από τους έμπειρους παίκτες που θα έχει η ομάδα θεωρεί ότι οι φωνές δεν βοηθούν. «Γενικά μου αρέσει η... ησυχία. Δεν έχω την νοοτροπία των Βραζιλιάνων, αλλά πιστεύω ότι με την εμπειρία μου θα μπορέσω να βοηθήσω την ομάδα και τους συμπαίκτες μου».
Ο Νοβότνι αναμένεται στην Αθήνα την επόμενη εβδομάδα, οπότε και θα τεθεί στη διάθεση του Γιάννη Καλμαζίδη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LIVESCORE.in