"Νιώθω σπίτι μου"

Σαν στο σπίτι του αισθάνεται στο Μετς ο Κολομβιανός διαγώνιος του Παναθηναϊκού, Λίμπερμαν Αγκάμεζ ενώ είναι βέβαιος ότι οι φίλαθλοι του "τριφυλλιού" φέτος θα είναι κοντά στην ομάδα σε κάθε αγώνα.

Συγκεκριμένα, ο εκρηκτικός διαγώνιος των "πρασίνων" τόνισε: "Είμαστε μια καινούργια ομάδα που αγώνα με αγώνα θα γίνεται καλύτερη. Πιστεύω ότι είμαστε καλύτεροι από πέρυσι αλλά αυτό χρειάζεται να το αποδεικνύουμε σε κάθε ματς".

Ο "Λίμπε" μίλησε για το πώς βρίσκει τη νέα έδρα της ομάδας, το κλειστό του Μετς: "Νιώθω σαν στο σπίτι μου. Για μένα δεν είναι πρώτη φορά που αγωνίζομαι, αφού έχω παίξει στο Μετς και με το Παγκράτι. Έχω συνηθίσει. Αν μάλιστα έρχεται και ο κόσμος μας στο γήπεδο, τότε όλα θα πάνε μια χαρά για την ομάδα. Οι φίλαθλοι πρέπει να είναι φέτος ο 13ος παίκτης μας".

Για την αναμέτρηση με τον ΠΑΟΚ, ο άσος του "τριφυλλιού" είπε: "Για εμάς είναι το δεύτερο ματς, δουλεύουμε πολύ όλα τα παιδιά και ο προπονητής μας βοηθάει. Πιστεύω ότι θα καταφέρουμε να ικανοποιήσουμε τον κόσμο μας τη Δευτέρα και να κάνουμε το 2x2".

Τέλος, ο Αγκάμεζ σχολίασε και την προχτεσινή επίθεση με μολοτοφ από αγνώστους στο Μετς: "Είναι άσχημο και επικίνδυνο να συμβαίνει κάτι τέτοιο στον αθλητισμό και ειδικότερα στο άθλημά μας. Προσωπικά, έχω δει τόσα πολλά στη ζωή μου που δεν φοβήθηκα αλλά αυτό δεν σημαίνει τίποτα γιατί είναι απόλυτα κατανοητό να φοβηθεί κάποιος. Πρέπει να σταματήσουν όλα αυτά. Από εκεί και πέρα, η ομάδα μας θα δίνει "απαντήσεις" μόνο μέσα στο γήπεδο, νικώντας τους αντιπάλους μέσα σε μια γεμάτη έδρα. Αυτό και μόνο αυτό είναι αθλητισμός".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LIVESCORE.in