«Νιώθω έτοιμος να βοηθήσω»


Μία μέρα μετά τη σπουδαία νίκη επί της Χοτβόλει αλλά και την ανακοίνωση του ΤΑΠ Ηρακλής για την παραμονή του στον πάγκο της ομάδας, ο Φρέντι Μπρουκς μίλησε στο Libero 107.4 FM εκφράζοντας την αισιοδοξία του για το μέλλον.
«Είναι μια σημαντική νίκη για μας, η εμπειρία μου όμως όλα αυτά τα χρόνια που ασχολούμαι με το βόλεϊ δεν μου επιτρέπει να πω τίποτε άλλο παρά πως είναι απλά το πρώτο βήμα για την πρόκριση, η οποία θα κριθεί στον 2ο αγώνα στην Θες/νίκη. Η Hotvolley είναι μια ομάδα που θέλει μεγάλη προσοχή, δεν θα είναι εύκολο παιχνίδι. Στον αγώνα χθες ήμασταν πολύ καλοί και δεν την αφήσαμε να κάνει το παιχνίδι της, πιστεύω όμως ότι μπορεί να παίξει πολύ καλύτερα ενώ η ομάδα μας είναι νέα και δεν έχει πολύ μεγάλη εμπειρία, όπως φάνηκε και χθες σε ορισμένα σημεία του αγώνα. Θα μπορούσαμε να έχουμε τελειώσει πιο εύκολα τα σετ αλλά αφήσαμε τον ενθουσιασμό μας να μας παρασύρει, πήραμε όμως την νίκη και αυτό είναι το πιο σημαντικό», ανέφερε αρχικά για να συμπληρώσει:
«Για να είμαι ειλικρινής δεν περίμενα το 0-3, θέλαμε πάντως να κερδίσουμε τον αγώνα, για αυτό πήγαμε στο Βέλγιο, για να πάρουμε τη νίκη. Είχαμε διαβάσει σωστά το παιχνίδι της και περιμέναμε πως θα παίξει, ήμασταν πολύ καλά προετοιμασμένοι. Σίγουρα όμως η Hotvolley δεν ήταν τόσο καλή και έτσι εδώ ίσως παρουσιαστεί καλύτερη».
Για το ότι θα είναι μέχρι τέλους της σεζόν ο προπονητής του Ηρακλή, ο Μπρουκς ανέφερε: «Σίγουρα ήταν μια ευχάριστη εξέλιξη για μένα να είμαι πρώτος προπονητής στον Ηρακλή. Πάντα ως άνθρωπος, προχωρούσα βήμα βήμα στην ζωή, με έχει βοηθήσει πολύ αυτό και έτσι θα κάνω και τώρα. Δεν περίμενα πάντως ότι θα με επέλεγαν, με βάση όσα είχαμε πει με την διοίκηση περίμενα να έρθει άλλος προπονητής στην ομάδα αλλά αυτό δεν σημαίνει τίποτε, νοιώθω έτοιμος και θέλω να βοηθήσω την ομάδα. Αγαπώ τον Ηρακλή, είμαι πολλά χρόνια στην ομάδα και έχω δεθεί με την ομάδα και τον κόσμο, έτσι θα είμαι παρών τώρα που με χρειάζεται η ομάδα. Νοιώθω καλά και πιστεύω ότι κι εγώ, όπως η ομάδα, θα βελτιώνομαι σε κάθε παιχνίδι, αυτό που θέλω να πετύχω αρχικά είναι να τα δίνει όλα η ομάδα σε κάθε αγώνα. Είναι σαφώς διαφορετικό να είσαι προπονητής από ότι παίκτης, είναι σίγουρα κάτι νέο για μένα να είμαι πρώτος προπονητής και κάθε μέρα θα προσπαθώ για το καλύτερο. Δεν είναι καθόλου εύκολο να είσαι προπονητής και δεν έχει καμία σημασία να ήσουν καλός παίκτης ή όχι, είναι άλλο πράγμα αυτό».
Σε ερώτηση για τον Μίτια Γκασπαρίνι ο τεχνικός του Γηραιού τόνισε: «Ο Γκασπαρίνι είναι ένα παιδί, που όλοι ξέρουμε πόσα πολλά μπορεί να προσφέρει στην ομάδα. Είναι πολύ σοβαρός και κάνει πολύ καλή προπόνηση, στους αγώνες όμως φαίνεται να «κολλάει» λίγο, ίσως λόγω ηλικίας να μην έχει την εμπειρία που πρέπει. Πιστεύω όμως ότι όταν αποκτήσει την ψυχολογία που πρέπει θα προσφέρει πάρα πολλά στην ομάδα, έχει τις δυνατότητες».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LIVESCORE.in